آموزش دیجیتال مارکتینگ

آموزش دیجیتال مارکتینگ😍

سلام میخوایم در اینجا به معرفی دوره آموزش دیجیتال مارکتینگ به شما عزیزان بپردازیم
دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی دیجیتال به روش هایی از بازاریابی و مدیریت تبلیغات گفته می شود که در بستر اینترنت انجام می شود. تقریبا از دو دهه ی پیش شاهد گسترش استفاده از اینترنت بین تمام مردم دنیا شده ایم، این افزایش کاربرد اینترنت در زندگی روزمره همه مردم در ابعاد مختلف صورت گرفته و هر روز نیز شاهد افزایش روش های مختلف استفاده از اینترنت هستیم خیلی از مردم نیازها و خدمات خودشون را از این بستر تهیه می کنند بنابراین به همان نسبت و یا بیشتر از آن مشاغل گوناگون و کسب و کار ها ی مختلف به این حوزه ورود کرده و در حال جذب مشتریان بیشتری هستند. اما با همه این تفاسیر هر کسب وکاری نیازمند دانش تبلیغات است تا مشتریان خودش را مدیریت کرده و افزایش دهد. در گذشته این مدیریت توسط بازاریابان سنتی انجام میشد و لی امروزه با گسترش هر چه بیشتر کاربرد اینترنت بازریابان سنتی به بازاریابان دریجیتال یا دیجیتال مارکتر ها تبدیل شدند که وظیفه ی مدیریت کسب و کار و تبلیغات و … را در فضای دیجیتال بر عهده دارند.

برای آموزش دیجیتال مارکتینگ یا انتخاب آن به عنوان شغل خود پینهادی که می تونیم بکنیم اینه که در ابتدا شروع کنید به جمع آوری اطلاعات در این حوزه از جمله مقالات دیجیتال مارکتینگ، ویدیو های اموزشی و… بعد از اینکه اطلاعات کافی در مورد این شغل را کسب کردید می تونید اقدام کنید برای ثبت نام کلاس های آموزش دیجیتال مارکتینگ، 
البته برای ثبت نام کلاس های آموزش دیجیتال مارکتینگ باید بتونید بهترین کلاس آموزش دیجیتال مارکتینگ بر اساس فصول ارائه شده در هر کلاس تشخیص دهید ما دراین مقاله سعی میکنیم توضیحات مختصری در مورد دیجیتال مارکتینگ ارائه دهیم.
برای شغل دیجیتال مارکتینگ باید دانش آن را کسب نمود تا بتوان به موفقیت رسید بنابراین برای ورود به شغل جذاب دیجیتال مارکتینگ باید دوره اموزش دیجیتال مارکتینگ را دنبال کرد. در ادامه این مقاله میخوایم به اینکه اصلا دیجیتال مارکتینگ چیست ؟
و به طور مختصر به دیجیتال مارکتینگ، آموزش ایمیل مارکتینگ، آموزش بازاریابی دیجیتال، آموزش بازاریابی اینترنتی، آموزش ابزار های دیجیتال مارکتینگ، اموزش بازاریابی شبکه های اجتماعی، آموزش اینفلوئنسر مارکتینگ می پردازیم.

دوره آموزش دیجیتال مارکتینگ، ثبت نام کلاس های اموزش دیجیتال مارکتینگ،آموزش بازاریابی اینترنتی، بهترین کلاس اموزش دیجیتال مارکتینگ، آموزش ایمیل مارکتینگ، اموزش ابزار های دیجیتال مارکتینگ

دیجیتال مارکتینگ چیست؟

بازاریابی دیجیتال استفاده از اینترنت ، دستگاه های تلفن همراه ، رسانه های اجتماعی ، موتورهای جستجو و کانال های دیگر برای دسترسی به مصرف کنندگان و مشتریان بالقوه است
برخی از کارشناسان بازاریابی، دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی دیجیتال را اقدامی کاملاً جدید می دانند که نیاز به روشی جدید برای نزدیک شدن به مشتریان و روش های جدید درک رفتار مشتریان در مقایسه با بازاریابی سنتی دارد.
بازاریابی دیجیتال استفاده از اینترنت برای دستیابی به مصرف کنندگان است. بازاریابی دیجیتال یک زمینه گسترده است ، از جمله جذب مشتری از طریق ایمیل ، بازاریابی محتوا ، سیستم عامل های جستجو ، رسانه های اجتماعی و موارد دیگر.                    بازاریابی اینترنتی با بازاریابی دیجیتال تفاوت دارد. بازاریابی اینترنتی تبلیغاتی است که فقط در اینترنت وجود دارد ، در حالی که بازاریابی دیجیتال می تواند از طریق دستگاه های تلفن همراه ، وبسایت، یا از طریق یک برنامه تلفن هوشمند انجام شود.در آموزش دیجیتال مارکتینگ برای آموزش بازاریابی اینترنتی لازم است که بستر تبلیغات و مدیریت آن را در اینترنت را بیاموزید ولی برای آموزش بازاریابی دیجیتال در بستر های مختلف علاوه بر اینترنت و رسانه ای اجتماعی و … را شامل می شود.

بازاریابی دیجیتال فراتر از تبلیغات برای مشتریان است. هفتاد درصد کاربران اینترنت خواهان شناخت محصولات از طریق محتوا هستند. بازاریابی دیجیتال باعث بازاریابی محتوا نیز می شود.

دوره آموزش دیجیتال مارکتینگ، آموزش بازاریابی اینترنتی، آموزش ایمیل مارکتینگ، مقالات آموزشی دیجیتال مارکتینگ

انواع روش های دیجیتال مارکتینگ:

بهینه سازی موتور جستجو (SEO)
بازاریابی محتوا
بازاریابی از طریق رسانه های اجتماعی
پرداخت هر کلیک (PPC)
بازاریابی وابسته
تبلیغات بومی
اتوماسیون بازاریابی
بازاریابی ایمیلی
روابط عمومی PR
بازاریابی ورودی
محتوای حمایت شده

در ادامه به برخی از روش های دیجیتال مارکتینگ می پردازیم

بازاریابی وب سایت:

وب سایت محور کلیه فعالیت های دیجیتال مارکتینگ است و به تنهایی، یک کانال بسیار قدرتمند است. یک وب سایت باید یک برند ، محصول و خدمات را به روشی روشن و ماندگار نشان دهد. و همچنین میبایست سریع و مناسب برای موبایل و استفاده از آن آسان باشد

بهینه سازی موتور های جستجو( SEO ):

یهینه سازی موتور های جست وجو در واقع، فرایند بهینه سازی وب سایت شما برای “رتبه” بالاتر در صفحات نتایج موتورهای  جستجو است، در نتیجه میزان ترافیک وبسایت شما به صورت طبیعی افزایش می یابد.

کانال هایی که از SEO بهره می برند شامل وب سایت ها ، وبلاگ ها و اینفوگرافیک ها هستند.

آموزش ابزار های دیجیتال مارکتینگ، دوره آموزش دیجیتال مارکتینگ، آموزش بازاریابی اینترنتی، آموزش ایمیل مارکتینگ، ثبت نام کلاس های آموزش دیجیتال مارکتینگ، مقالات اموزشی دیجیتال مارکتینگ

تبلیغات پرداخت به ازای هر کلیک :(PPC)

تبلیغات PPC بازاریاب ها را قادر می سازد تا از طریق تبلیغات پولی به کاربران اینترنت در تعدادی از سیستم عامل های دیجیتال دسترسی پیدا کنند. بازاریابان می توانند کمپین های PPC را در Google ، Bing ، LinkedIn ، Twitter ، Pinterest یا Facebook تنظیم کرده و تبلیغات خود را به افرادی که اصطلاحات مربوط به محصولات یا خدمات را جستجو می کنند نشان دهند.

کمپین های PPC می توانند کاربران را بر اساس مشخصات دموگرافیکی آنها (مانند سن و جنسیت) تقسیم بندی کرده و یا حتی علایق یا مکان خاص آنها را هدف قرار دهند. محبوب ترین سیستم عامل های Google Ads ,PPC و Facebook Ads هستند.

 

بازاریابی محتوا:

هدف از بازاریابی محتوا دستیابی به مشتریان بالقوه از طریق استفاده از محتوا است. محتوا معمولاً در یک وب سایت منتشر می شود و سپس از طریق رسانه های اجتماعی ، بازاریابی از طریق ایمیل ، سئو یا حتی کمپین های PPC تبلیغ می شود. ابزارهای بازاریابی محتوا شامل وبلاگ ها ، کتاب های الکترونیکی ، دوره های آنلاین ، اینفوگرافی ، پادکست و وبینار است.

 

بازاریابی ایمیلی:

آموزش ایمیل مارکتینگ، آموزش ابزارهای دیجیتال، مقالات آموزشی دیجیتال مارکتینگ مارکتینگ، آموزش بازاریابی اینترنتی، آموزش اینفلوئنسر مارکتینگ

در آموزش ایمیل مارکتینگ بازاریابی از طریق ایمیل را می آموزید که هنوز یکی از موثرترین کانال های بازاریابی دیجیتال است. خیلی از افراد بازاریابی ایمیلی را با پیام های هرزنامه ایمیل اشتباه می گیرند. بازاریابی از طریق ایمیل واسطه ای برای برقراری ارتباط با مشتریان بالقوه یا افراد علاقه مند به برند شماست. بسیاری از دیجیتال مارکترها از دیگر کانال های دیجیتال مارکتینگ برای افزایش سرنخ هایی برای لیست ایمیل های خود استفاده می کنند و سپس از طریق بازاریابی از طریق ایمیل ، قیف های جذب مشتری را ایجاد می کنند تا این سرنخ ها را به مشتری تبدیل کنند.

 

بازاریابی ازطریق رسانه های اجتماعی:

برای آموزش بازاریابی شبکه های اجتماعی و حرفه ای شدن در این حوزه هدف اصلی یک کمپین بازاریابی در شبکه های اجتماعی آگاهی از برند و ایجاد اعتماد اجتماعی است. هرچه بیشتر به بازاریابی شبکه های اجتماعی می پردازید ، می توانید از آن برای هدایت یا حتی به عنوان کانال فروش مستقیم استفاده کنید.

دوره اموزش دیجیتال مارکتینگ، آموزش بازاریابی شبکه های اجتماعی، آموزش بازار یابی اینترنتی، ثبت نام کلاس های آموزش دیجیتال مارکتینگ

اینفلوئنسرمارکتینگ:

در آموزش اینفلوئنسر مارکتینگ شما می آموزید که اینفلوئنسر کیست و چه وظایفی ار بر عهده دارد.  اینفلوئنسر در واقع فردی است که از نظر کاربران شبکه های جتماعی تاثیر گذار در حوزه کاری خودش شناخته می شود. بستر کاری اکثریت اینفلوئنسر مارکتینگ ها شبکه اجتماعی اینستاگرام است و این به خودی خود باعث ایجاده شاخه ای از مارکتینگ به نام اینستاگرام مارکتینگ شده است.

 


تبلیغات بومی:

تبلیغات بومی به تبلیغاتی گفته می شود که در درجه اول در حوزه هدایت محتوا باشد و در کنار سایر مطالب غیرپرداختی در یک پلتفرم نمایش داده شود. پست های مورد حمایت BuzzFeed مثال خوبی است ، اما بسیاری ازافراد تبلیغات در شبکه های اجتماعی را نیز “بومی” می دانند – به عنوان مثال تبلیغات فیس بوک و تبلیغات اینستاگرام.

ابزارهای دیجیتال مارکتینگ:

دیجیتال مارکتر ها برای پیش بردن کار های خود به طور صحیح نیازمند یک سری ابزار کاربردی هستند در ادامه میخواهیم به به طور اختصار به شرح و آموزش ابزار های دیجیتال مارکتینگ بپردازیم. پس با ما همراه باشید.

SEMrush

اگر در بهبود استراتژی SEO خود جدی هستید ، می توانید SEMrush را بررسی کنید. SEMrush یک ابزار بازاریابی دیجیتال بسیار کارآمد است. این ابزار در انجام تحقیقات کلمات کلیدی، موقعیت و شناسایی فرصت های لینک دهی به شما کمک می کند. SEMrush عضویت رایگان و پولی ارائه می دهد. با داشتن یک حساب رایگان ، توانایی جذب داده و استفاده از برخی از ویژگی های ابزار محدود هستید. به همین دلیل پیشنهاد می شود برای کاوش در برخی از عملکردهای محبوب SEMrush با یک دوره آزمایشی رایگان 14 روزه شروع کنید.

HubSpot

HubSpot ابزاری اساسی برای همه موارد ورودی است، ما از HubSpot برای بازاریابی از طریق ایمیل ، وبلاگ نویسی ، رسانه های اجتماعی و ساختن صفحات فرود استفاده می کنیم.

Moz

Moz انتخاب بسیار خوبی است و هر دو ابزار رایگان و غیر رایگان SEO را ارائه می دهد. با کمک Moz می توانید به راحتی کلید واژه ها ، تجزیه و تحلیل صفحه ، تجزیه و تحلیل بک لینک را انجام دهید و حتی دارای یک سایت خزنده عالی است. ما به شدت توصیه می کنیم از افزونه MozBar Chrome استفاده کنید ، که معیارهای فوری برای هر صفحه را با کلیک یک دکمه ارائه می دهد.

Google Analytics (تجزیه و تحلیل ترافیک گوگل)

Google Analytics برای هرفردی در فضای بازاریابی دیجیتال یکی از ضروریات است. در نگاه اول ، این ابزار می تواند کمی پیشرفته به نظر برسد ، اما اگر از آن در جهت استفاده از توانایی های خود استفاده کنید، می توانید پیشرفت خوبی داشته باشید. با استفاده از این ابزار می توانید یک مقدار بینش درباره نحوه تعامل مشتریان با سایتتان دریافت کنید.

دوره اموزش دیجیتال مارکتینگ، آموزش دیجیتال مارکتینگ، آموزش بازاریابی شبکه های اجتماعی، آموزش بازار یابی اینترنتی، آموزش بازار یابی دیجیتال، آموزش ایمیل مارکتینگ آموزش اینفلوئنسر مارکتینگ، ثبت نام کلاس های آموزش دیجیتال مارکتینگ، مقالات آموزشی دیجیتال مارکتینگ، بهترین کلاس آموزش دیجیتال مارکتینگ، آموزش ابزار های دیجیتال مارکتینگ

Canva

Canva ابزاری عالی برای ایجاد گرافیک هایی با ظاهری حرفه ای است. به راحتی می توانید از این ابزار برای ایجاد تصاویر اجتماعی ، دکمه های CTA و اینفوگرافیک ها به صورت رایگان استفاده کنید. Canva مجموعه ای گسترده از الگوها ، کلیپ آرت ها و قلم ها را برای کمک به شما در سفارشی سازی پروژه ارائه می دهد. این ابزار ایده آل برای کسی است که به سیستم عامل های پیشرفته طراحی مانند Photoshop یا InDesign دسترسی ندارد.

Hootsuite

Hootsuite ابزاری برای مدیریت شبکه های اجتماعی در سطح شرکت است که به کاربران امکان می دهد محتوای رسانه های اجتماعی را در سیستم عامل های مختلف ذخیره و برنامه ریزی کنند. این ابزار می تواند به شما کمک کند تا عملکرد محتوای رسانه های اجتماعی خود را بررسی کنید، Hootsuite یک اشتراک رایگان محدود و یک پیشنهاد آزمایشی 30 روزه رایگان برای اشتراک حرفه ای ارائه می دهد.

BuzzSumo

BuzzSumo ابزاری تحقیق و نظارت است که می تواند به شناسایی روند پیرامون موضوعات خاص کمک کند. این ابزار می تواند به شما کمک کند ایده های وبلاگ یا رسانه های اجتماعی را ایجاد کنید ، محتوای با کیفیت بالا ایجاد کنید ، عملکرد نام تجاری خود را نظارت کنید وافراد تاثیر گذاری را که ممکن است بخواهید با آنها همکاری کنید را شناسایی کنید. اگرچه BuzzSumo ابزاری پولی است ، شما می توانید قبل از تعهد به اشتراک ، در یک دوره آزمایشی 7 روزه رایگان ثبت نام کنید.

خب دوستان رسیدیم آخر خط البته برای این مقاله، ما در این مقاله تمام سعیمون را کردیم که بتونیم دیدی همه جانبه  برای شما عزیزان در مورد دیجیتال مارکتینگ و فاکتور های مهم برای آموزش دیجیتال مارکتینگ  ارائه دهیم. امیدواریم که مفید واقع شود

برچسب ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن